środa, 25 kwietnia 2012

#4

Mam wolne. Wczoraj też miałam. Jutro też będę miała. Ha! ;P
Jakoś nie mam weny i motywacji do pisania tutaj. Nie wiem w ogóle o czym pisać. Niby mam parę tematów... Ale jak już się za nie zabieram to pustka w głowie, mimo, ze jeszcze parę godzin temu w głowie miałam całą notkę.

Na razie zapiski głównie dla mnie, żebym o niczym nie zapomniała.
Od wczoraj wystartowałam ze swoimi ćwiczeniami na uda.
Zaczęłam od przysiadów- 5 serii po 20 powtórzeń; i unoszenia miednicy- 3 serie po 50 powtórzeń (miało być 5 serii...)
No wiec Tak. Miały być jeszcze dwa ćwiczenia do tego... Ale to będę wprowadzać w trakcie. A dlaczego? Bo na jaw wyszło moje lenistwo i okazało się, że byłam tak dobita po tych przysiadach i podnoszeniu miednicy, że padłam twarzą w poduszkę, a mięśnie ud tak zmasakrowałam, że dzisiaj jak się obudziłam to przy chodzeniu odczuwałam skutki wczorajszej wieczornej gimnastyki.
W trakcie dojdą jeszcze 2 serie unoszeń miednicy dodatkowo, unoszeń nóg w siadzie podparty (5 serii, 20 powtórzeń) i prostowanie nóg w siadzie podpartym (5 serii, 20 powtórzeń).Nie wiem jak to rozłożę jeszcze. Ale gdy będę czuła, ze dotychczasowa ilość to za mało i dam rade zrobić więcej to pomału wprowadzę to.  No i skoro te moje mięśnie był tak zapuszczone to ja się nie dziwię, ze te moje uda wyglądają jak wyglądają... Ale najważniejsze, ze się zmobilizowałam i zawzięłam w sobie ;p
Z drugiej strony to uważam, że w szkole na w-f powinna być co jakiś czas lekcja z samymi ćwiczeniami na dane mięśnie.
---
W weekend wybiorę się na miasto do Rossmana, bo potrzebuję paru rzeczy. Przy okazji: Jaki lakier do włosów mi polecacie?
---
Musze też sobie kupić bandaż elastyczny i zapasy olejku rycynowego. Za jakiś czas napisze o mojej 'akcji' zwalczania oceanu piegów na nogach i rękach ;p
--
A żeby nie było pusto to zdj z wczoraj.


10 komentarzy:

  1. Możesz wysłać jakąś stronkę, albo całą serię tych ćwiczeń na uda ? Bo sama muszę zacząć ćwiczyć ! :) Pozdrawiam serdecznie ! I zapraszam częściej do siebie ! :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ćwiczenia zaczerpnęłam dokładnie z tej strony: http://www.cwiczenia.org/cwiczenia-na-uda/cwiczenia-na-zgrabne-uda/
      Nie ma obrazków, ale wydaje mi się, ze jasno tak wszystko wytłumaczyli ;p No i jestem masa innych, świetnych ćwiczeń na przeróżne partie ciała :D

      Usuń
  2. Polecam Ci lakier z Nivea Diamond Gloss. Jest bardzo mocny i trwały i NIE SKLEJA włosów przez co nie trzorzy efektu sztuczności włosów.

    Podoba mi się to ostanie zdjęcie :):)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Baardzo dziękuję za pomoc :) Na pewno kupię! :)

      Usuń
  3. bardzo mi sie podoba :)
    obserwujemy ? :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję Wam za każdy pozostawiony komentarz :)